.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام از وزیری که قصد کاندیداي ریاست جمهوری شود

استیضاح حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش با مصاحبه قاسم محمدي نماينده اردبيل در حاشيه جلسه علني روز سه شنبه 16 شهریور مجلس بر سر زبانها افتاد و بعد از تعطیلات نیمه دوم تابستانی مجلس که چهارشنبه 17 شهریور تا روز یکشنبه چهارم مهر به طول انجامید، یعنی در روز سه شنبه ششم مهر تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و در روز چهارشنبه هفتم مهر با 28 امضا اعلام وصول اما در جلسه روز سه شنبه 13 مهر با پس گرفتن امضاها منتفی شد.

محمدی اعتراض معلمين نسبت به نحوه برگزاري آزمون استخدامي در وزارت آموزش و پرورش، تبعیض در توزيع معلمين در سطح كشور و عدم رعايت كرامت انساني معلمين از جمله محورهاي اين استيضاح ذکر کرد.

وی از موسسین «فراکسیون امتداد مهر» در مجلس است. این فراکسیون زیر مجموعه فراکسیون اصولگرایان است که بعد از تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی که موسسین آن از حامیان جدی دولت در مجلس هستند، تشکیل شد و هدف آن هم حمایت از دولت بود، بطوری که محمدی در همان ابتدای تشکیل فراکسيون گفت که این فراکسیون به دنبال تعامل جدي با دولت است.

یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار جهان گفت: برخی از مسئولین ارشد دولتی بر این فراکسیون نفوذ دارند و سعی می کنند تا با رایزنی با اعضای این فراکسیون اهدافی را تعقیب کنند.

وی افزود: بعد از وزارت حاجی بابایی بحث کاندیدا شدن وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح شد و برخی از مسئولین دولتی که خود تصمیم دارند تا کاندیدا شوند و تا کنون این موضوع را تلویحاً اعلام کردند چندان از این موضوع خرسند نبودند. بنابراین تصمیم گرفتند تا با هماهنگی برخی از نمایندگان، حاجی بابایی استیضاح شود تا با استفاده از وزارت آموزش و پرورش برای ریاست جمهوری خود را مطرح نکند.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه 24 آبان با 217راي موافق، 33راي مخالف و 13راي ممتنع از صندلی سبزهیئت رئیسه مجلس به وزارت آموزش و پرورش رسید./جهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.536 seconds.